פדיקור בראש העין

פדיקור רפואי מקצועי – עושים רק אצל מורנה PEDI&MENI!

פדיקור הוא טיפול קוסמטי ורפואי בכפות הרגליים. טיפולי פדיקור נעשים בדרך כלל במכוני קוסמטיקה מתקדמים, כאשר ניתן גם לבצע אותם על ידי קוסמטיקאיות רפואיות, על מנת לקבל טיפול מעמיק יותר.

פדיקור נועד לשמר את כפות הרגליים, ולהעניק להן רכות, בריאות וחוזק. בחברת מורנה Pedi&Meni תוכלו ליהנות מטיפולי פדיקור מקצועיים ומתקדמים, ברמה הגבוהה ביותר.

פדיקור הרגליים הן מן האיברים החשובים ביותר בגוף. הרגליים נושאות את כל הגוף עליהן במהלך כל שעות היום, כך שחשוב מאד לשמור על בריאותן.

כאבים שונים בכפות הרגליים ניתנים לטיפול, וחשוב, אכן, לטפל בהם, על מנת למנוע תוצאות לא רצויות של הכאב, כמו יציבה שגויה, הליכה לא בריאה וכדומה.

טיפולי פדיקור כוללים מגוון סוגים של טיפולים, החל בטיפול מקצועי בציפורני הרגליים, כמו שיוף, מריחת לק, טיפול בפטרת וכן הלאה, ועד לטיפול בעור של כפות הרגליים, באמצעות קרמים מתאימים, טיפולי פילינג ועוד.

טיפולי פדיקור בסיסיים ניתן לבצע גם בבית, באופן עצמאי, אך על מנת לבצע טיפול מקצועי ואיכותי באמת, חשוב לפנות למכון מתאים, על מנת לבצע פדיקור מעמיר, מקצועי ואיכותי. פדיקור רפואי במקרים רבים, ניתן לבצע פדיקור רפואי, שהוא שילוב של טיפולי הפדיקור הקוסמטיים המוכרים, עם טיפולים רפואיים שנועדו לפתור בעיות רפואיות שונות בכפות הרגליים, כמו היווצרות של יבלות בכפות הרגליים, טיפול בציפורן חודרנית, טיפול בפטרת בעור כף הרגל או בציפורניים, ועוד. באופן כללי, טיפול בדיקור נעשה כטיפול מפנק ומהנה, שמטפח את כף הרגל.

אם יש צורך בטיפול רפואי כלשהו, משלבים אותו בטיפול הכללי, על מנת להעניק למטופל הרגשה טובה ונעימה במיוחד.

מורנה Pedi&Meni מבצעת עבורכם מגוון סוגים של טיפולי קוסמטיקה מתקדמים, כמו מניקור ופדיקור, בניית ציפורניים, לק ג'ל, עיצוב גבות, איפור קבוע, טיפולי שעווה ועוד מגוון טיפולים קוסמטיים בהתאם לצרכים ולהעדפות שלך.

תוכלי ליהנות מטיפולים קוסמטיים ברמה הגבוהה ביותר, ומעבודה איכותית שנשמרת לאורך זמן, לתוצאות הטובות ביותר.

רוצה ליהנות מפדיקור איכותי ברמה גבוהה? פני עוד היום לקבל את השירותים המקצועיים של מורנה Pedi&Meni!

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותים נוספים

מיקרובליידינג

טיפול פנים

פדיקור מניקור

בניית ציפורניים

עיצוב גבות

איפור קבוע

טיפולי שעווה

תפריט נגישות